Mer om den store dagen finner du her: http://tiny.cc/w0p33
Litt høyere oppe på Boulevarden holdt en gruppe danseoppvisning. Sinnsykt mye talent, og plusspoeng i boka til hele LA!

Denne fantastiske desserten, som er laget med nitrogen og alle mulige finesser, er altså avslutningen på et av de bedre måltidene jeg har hatt i hele mitt liv. Vegg i vegg med hotellet mitt, SLS (forøvrig et hotell som definitivt anbefales), ligger en helt vanvittig Tapas-restaurant. Fikk i meg den beste osten, de beste pølsene, og den frekkeste lammeretten jeg noensinne har smakt. Kjempestemning var det også, med konditori, restaurant og nattklubb blandet i ei smørje. Kunne ikke anbefalt dette steder varmere!
I dag var det jammen tidlig på igjen, og opp klokka seks for å rekke flyet til LA. Amerikanerene er langt mer lugne på sikkerhetskontrollen på innenriks-fly, og benplassen var langt romsligere enn på flyet fra Oslo til New York (!!) - så det viste seg i hvert fall å bli en lang mer behagelig tur enn ventet. Fikk dessuten lest ut "Mengele Zoo", som er tidenes positive bokoverraskelse for min del. Bekmørk, men anbefales! 
