
Som sagt, så har denne byen definitivt sin egen sjarm. Under mottoet "Air it all out" ble i ettermiddag den internasjonale dagen uten bukser feiret, for niende gang. Her to bilder fra feiringen langs walk of fame i Hollywood, og i løpet av to hundre meters gange møtte jeg minst to dusin med gladlakser uten bukse. I New York er det angivelig rundt 1200 mennesker som river av seg buksene i dag. Bjuda på!

Mer om den store dagen finner du her:
http://tiny.cc/w0p33 Litt høyere oppe på Boulevarden holdt en gruppe danseoppvisning. Sinnsykt mye talent, og plusspoeng i boka til hele LA!