Besøket på børsen varte fra 8.30 til 10.30 (14.30 til 16.30, norsk tid). Noe som var en kjempeutfordring i forhold til deadline på både radio og tv. Fikk heldigvis Iphone-hjelp av VGs Anders Giæver til å finne nærmeste Starbucks, og sprang livet av meg dit. Sjokkerende mye styr med å komme meg på nett der, med alt mulig av registrering og tull. Men kom meg nå til slutt på nett. Jeg rakk med knappest mulig margin å smelle ihop både radiosak til 17.30 og STK SYNC til TV - og få overført det. Skjelver fortsatt på hendene... Deilig!
VGs Anders Giæver in action. Han reddet kort etterpå livet mitt ved å finne frem til nærmeste Starbucks.
Vi var altså så heldige å få være på meglergulvet da klokka klang for aller første gang i år. Dow Jones åpnet fint opp, og god-stemningen var til å ta og føle på. Flere av de dresskledde, og ellers så seriøse, meglerne dro på med et skikkelig "JIIIIIHA!" Moro å ha sett, og ganske stor kontrast til Oslo Børs, for å si det mildt.
Flott dag med masse opplevelser og PULS, så langt. Nå venter en rolig frokost, før det braker løs med nye eventyr utover ettermiddagen...
