Etter å ha sprunget byen rundt og ringt 10-11 steder, som alle var utsolgt, fant jeg endelig en Panasonic GF1 på ei lita sjappe kalt Cameraland oppe ved Lexington og 52nd. Hurra! Denne lille juvelen av et kamera tror jeg at jeg kommer til å ha mye glede av!
Det er raskt, har rrrrrrask fokus og tar sinnsyke bilder. Dessuten er det lett nok til å ha med overalt og filmer i HD-kvalitet. MIDT i blinken!
Mer om varene:
http://www.imaging-resource.com/PRODS/DMCGF1/DMCGF1A.HTM
Showing posts with label Panasonic GF1. Show all posts
Showing posts with label Panasonic GF1. Show all posts
Monday, January 4, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)

